Putting Holes In Happiness - Marilyn Manson

一听前奏就很喜欢


存档灵魂:

Putting Holes in Happiness
空洞的幸福

 

【歌词】

 

The sky was blonde like her
It was a day to take the child
Out back and shoot it.
I could have buried all my dead
Up in her cemetery head
She had dirty word witchcraft
I was in the deep end of her skin.
Then, it seemed like a one car wreck
But I knew it was a horrid tragedy.
Ways to make the tiny satisfaction disappear.
血色天空犹如她秀发垂肩,
那是接孩子回来,并被杀害的一天。
我可以埋葬我的死亡,在她的坟头。
她脏话连篇无人能及,我了解她,
就像她肚子里的蛔虫。
尽管,这看起来像场车毁人亡,
但我清楚这是一出可怕的悲剧,
如何让这小小的自鸣得意烟消云散。

Blow out the candles
On all my frankensteins.
At least my death wish will come true.
You taste like Valentine's and
We cry,
You're like a birthday.
I should have picked the photograph
It lasted longer than you.
熄灭所有自毁的烛火,
至少我能如愿的死去。
你觉得死亡就像情人节,
我们喜极而泣,
你像重新诞生。
或许我应该精心挑选些照片,
它们能比你陪伴我更久一些。

Putting holes in happiness.
We'll paint the future black
If it needs a color.
My death sentence is now a story
Who'll be digging when you finally let me die?
The romance of our assassination
If you're Bonnie, I'll be your Clyde.
But the grass is greener here and
I can see all of your snakes.
You wear your ruins well
Please run away with me to hell.
空洞的幸福,我们涂满黑色,
如硬要给未来一个色彩的话。
我的死亡宣判就是一个悲剧,
谁会来挖掘真相,当我陪你死去?
我们浪漫的死亡之旅,
如果你愿为邦妮,那我就是你的克莱德。
绿草茵茵比以往更加动人,
我能窥见你内心万蛇啄食。
穿戴好你的毁灭嫁衣,
请随我奔赴地狱黄泉。

Blow out the candles
On all my frankensteins.
At least my death wish will come true.
You taste like Valentine's and
We cry,
You're like a birthday.
I should have picked the photograph
It lasted longer than you.
熄灭所有自毁的烛火,
至少我能如愿的死去。
你觉得死亡就像情人节,
我们喜极而泣,
你像重新诞生。
或许我应该精心挑选些照片,
它们能比你陪伴我更久一些。

 

评论

热度(63)

© 芥末Ztove | Powered by LOFTER